Autor: 021.rs

Novi Sad
25.04.2021.
13:05
Ove nedelje završeni su građevinski radovi na vijaduktu u plavnom delu Dunava, kao i tunela bez zastora "Čortanovci", a Ministarstvo građevinarstva je u međuvremenu objavilo video ovih radova.
  • Keka

    28.04.2021 21:10
    @Мојне химен
    Nisu problem pruge i putevi, vec Radikalska pljacka, naduvane cene, muljanje sa cenama materijala, 26h dnevnog rada masina kao u Kolubari itd. zbog cega bi mnogi od politicara u zatvor trebalo da idu.
  • Zoki021

    27.04.2021 22:51
    modernizacija
    Koja modernizacija ? Ovde se i dalje radi ručno umesto mašinama. Zašto se otvaraju fabrike za motanje kablova i dogovara se gradnja puteva sa firmama koje grade hale i agrobiznis ?
  • Imre.

    27.04.2021 13:18
    Krtica
    Dok du ovo gradili,uz utrosak silnog betona i zauzimanju prostora da bi vijadukt i tunel izgradili,mogli su kroz vojvodjansku zemlju da izbuse tumel od 20 km.
  • cu cu voz

    27.04.2021 13:16
    ostace zapisan u analima kao projekat kako oprati ogroman novac
  • Мојне химен

    27.04.2021 12:48
    Стручњаци
    Поред оволико стручних људи ,дипломираних грађевинара,архитеката,све стручњак до стручњака који се јављају преко интернета и коментаришу,покажите се,урадите нешто,могли сте,зашто нисте? Зашто сте ћутали до сада? Смета вам пруга,аутопут,мостови ? Те путеве и пруге сви користимо и свима ће добро доћи,без обзира које смо вере,нације и политичког опредељења,ако то не видите,онда сте у проблему,смета вам власт? Изађите на изборе,изаберите друге и радите даље на модернизацији Србије,ко вам брани?
  • Lee Man Chan

    27.04.2021 07:56
    Istina
    Pravo govori ministarčić . Izučavaće se na fakultetima - kao spomenik gluposti . Pola tih stubova je moralo da se radi nanovo jer su bili plitko fundirani
    . A matori ker , Dunav , tiho teče i mudro ćuti. A Kako gradi se u njegovom dvorištu , tu se valjda i on nešto pita !
    A tomamaona ? Pa njenu da pikažeś i ozidan klozet , on bi pao u analnoljubnin zanos prema AV , te mu speavo odu tom prilikom .
  • Boro Čorbo

    27.04.2021 05:24
    Debt: First 5000 Years
    Knjiga iz naslova počinje otprilike pitanjem šta bi voleo da budeš kada bi mogao da biraš, u smislu besmrtnosti ili tako nešto i tip kaže medjunarodno tržište hartija od vrednosti. To je mehanizam prave kolonijalne kontrole. Neodgovorni otimači vlasti zadužuju u tet-a-tet dilovima čitavu zemlju kod onih koji kapital negde moraju da plasiraju i iz toga se nikada nije moguće izvući. Ovi to rade, kao da su zaseli na čelo kakve afričke kolonije...
  • Ivan

    27.04.2021 01:45
    @ringišpil apsurda
    Cute jel imaju feitsch na kombinaciju punih dzepova i Naprednjackog Watersporta...
  • Lala NS

    26.04.2021 22:44
    MONA MINISTAR
    Kakva država takvi i ministri.
  • Jovan Ivanić

    26.04.2021 21:57
    Pitam samo
    E sad neka poprave put od Iriga do Beške , čija je nosivost do 5t, a koristili su ga da prevoze šleperima sve što im je trebalo
  • MarkoNS

    26.04.2021 18:00
    Vojvodina
    Velik problem prugu u ravnici izgraditi.
  • Bojan

    26.04.2021 16:53
    Srbija
    Jasno mi je kad se kritikuje vlast, treba i još jače, ali mi je nejasno kada se kritikuje nešto novo napravljeno u našoj zemlji, zbog te sveobuhvatne kritike, ona ni nema težinu, kad sve ocrnimo, onda nam je sve crno. Mi nađemo mane i najboljem teniseru sveta svih vremena, šta dalje
  • Krc

    26.04.2021 13:55
    Pločica
    Biće kao bazen na spensu...

    Naši eminentni stručnjaci birani preko stranke.
  • Džoni Vajsmiler

    26.04.2021 12:17
    KOLONIJALNA VLAST
    Eto, kažem lepo SA BEOGRADOM JE NAJBOLJE PREKO ROMINGA. Biće i za izgradnju Aneks-a MONE.
  • bezanija odavle

    26.04.2021 11:34
    Zaduzili se maksimalno, pola strpali u dzepove, drugu polovinu dali stranim firmama za izvodjenje. Pa kad se jos lokalci ugrade, ima da bude pravi Srbski kvalitet.

    Cekamo papire za buducnost nasu.
  • karlo

    26.04.2021 07:59
    Pruga Šamac - Sarajevo dužine od oko 240 km sa 9 tunela, 17 mostova i preko 100 pratećih objekata i železničkih stanica izgrađena je 1947. godine takoreći ručnom snagom za manje od 8 meseci. Mi ovu brzu prugu NS-Bg od nekih 72 km sa ogromnom mehanizacijom gradimo vec 4 godine i još se ne vidi kraj radova.
  • ringišpil apsurda

    26.04.2021 07:47
    jeste jeste
    @Ivan pa što ćute profesori? Ima li inženjerske komore negde? Na papiru?
    Nema sve klimoglavci i sitne duše...
  • Ggg

    26.04.2021 06:24
    Izučavaće na pravnom krađe,kako su uništili rimsko nalazište,šumu posekli,tri železničke stanice ukinuli radi " brze pruge" za razdalhinu od 70km,brze pruge se grade za razdaljine par storina km a ne za ovo gde inače stižeš za sat vremena,a to na prokop a ne u bg
  • Ivan

    26.04.2021 00:41
    200 na sat uuu ukrivinu...
  • docice

    25.04.2021 19:55
    Docice oni sto su radili tunel kroz Alpe da vide sta je runel i kako se pravi
  • Ime

    25.04.2021 19:44
    Gde ce biti carina?
  • Cvarkov i Torbica

    25.04.2021 18:17
    Državni pos’o
    Ucice se kako su se nepismeni sa kupljenim diplomama obogatili,oteli državnu imovinu,zaposlili rodbinu i s*ebali ono poslednje sto je još ostalo od Srbije.
  • Ivan

    25.04.2021 17:52
    Koje pisanje po profesorima na gradjevinskom fakultetu u BG i FTN-u NS od strane Vrhovnog Pravnika i torbara.
  • zoki

    25.04.2021 16:19
    Danyang–Kunshan Grand Bridge , je viadukt dugacak 169 km. E to ce se mozda proucavati na univerzitetima. A ovaj nas projekat ce se proucavati zbog toga sto ce doneti ogromne gubitke
    vise se moze procitati ovde. https://www.021.rs/story/Info/Misljenja-i-intervjui/267747/Brza-pruga-Beograd-Novi-Sad-Subotica-Jurcanje-u-propast-vrednu-dve-milijarde-evra.html
  • Syracuse

    25.04.2021 15:55
    Mozda na pravnom ili kriminalistickom...
    Saznace se ko je pokupovao za male pare zemljiste oko trase, ne brinite. Necete se izvuci...Ni poligraf vas nece spasiti.
  • Vladimir

    25.04.2021 15:47
    Ovde se izučava na fakultetima kako se lopov postaje.
  • Mitar

    25.04.2021 15:38
    Ucenje i samo ucenje
    Nije dobro Ministar savladao poziciju Srbije u Evropi, mora da ponovi temu. Sto se tice tunela, neka pogleda kakve grade Norvezani, kroz stenovite masive, kroz more cevima, ispod mora ali i ispod fjordova sa sve kruznim tokom na tim dubinama, koje povezuju dva i vise tunela. To su komplikovani poduhvati a ne ovo politicko cudo kroz rastresitu.
  • BojaNS

    25.04.2021 15:18
    Oce li i na katedri za arheologiju uciti kako je osakaceno i izrovano arheolosko nalaziste zbog kojega UNESCO najverovatnije nece prihvatiti Dunavski Limes u Srbiji?
  • Olga

    25.04.2021 15:16
    Jovan25.04.2021 • 14:17
    "...nešto što će se u narednom periodu izučavati na građevinskim fakultetima širom sveta.."

    mogao bi ministar malo da izucava kako su Svajcarci premrezili Alpe jos sezdesetih godina proslog veka.
    .........
    Zeleznicki tunel Frejus, koji spaja Italiju i Francusku, dugacak 13,5 km, je Italija izgradila i pustila u saobracaj daleke 1871. godine i dan danas je u upotrebi!
    Momirovicu, pokrij se usima i ne talasaj!
  • ozlojedjen

    25.04.2021 14:55
    Bice da ce se pre izucavati koliko su novca bahati politicari uzeli od naroda.
  • Jovan

    25.04.2021 14:17
    "...nešto što će se u narednom periodu izučavati na građevinskim fakultetima širom sveta.."

    mogao bi ministar malo da izucava kako su Svajcarci premrezili Alpe jos sezdesetih godina proslog veka.
  • NN

    25.04.2021 14:16
    Ja bih rekao da uveliko kasnite sa obecanim rokom otvaranja pruge?
  • Stevan

    25.04.2021 13:37
    Fakultet
    Svaka cast za brzu prugu!
    Sto se tice izucavanja na fakultetima, prvo da savladaju rekonstrukciju bazena pa onda prelaze na stubice za zeleznicu.
    Ministar MONA da pogleda geografsku kartu i shvati da potez izmedju BG i NS nije u istocnoj evropi ;)
    Toliko je sposoban bar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna