Ove nedelje završeni su građevinski radovi na vijaduktu u plavnom delu Dunava, kao i tunela bez zastora "Čortanovci", a Ministarstvo građevinarstva je u međuvremenu objavilo video ovih radova.
Nisu problem pruge i putevi, vec Radikalska pljacka, naduvane cene, muljanje sa cenama materijala, 26h dnevnog rada masina kao u Kolubari itd. zbog cega bi mnogi od politicara u zatvor trebalo da idu.
Koja modernizacija ? Ovde se i dalje radi ručno umesto mašinama. Zašto se otvaraju fabrike za motanje kablova i dogovara se gradnja puteva sa firmama koje grade hale i agrobiznis ?
Dok du ovo gradili,uz utrosak silnog betona i zauzimanju prostora da bi vijadukt i tunel izgradili,mogli su kroz vojvodjansku zemlju da izbuse tumel od 20 km.
Поред оволико стручних људи ,дипломираних грађевинара,архитеката,све стручњак до стручњака који се јављају преко интернета и коментаришу,покажите се,урадите нешто,могли сте,зашто нисте? Зашто сте ћутали до сада? Смета вам пруга,аутопут,мостови ? Те путеве и пруге сви користимо и свима ће добро доћи,без обзира које смо вере,нације и политичког опредељења,ако то не видите,онда сте у проблему,смета вам власт? Изађите на изборе,изаберите друге и радите даље на модернизацији Србије,ко вам брани?
Pravo govori ministarčić . Izučavaće se na fakultetima - kao spomenik gluposti . Pola tih stubova je moralo da se radi nanovo jer su bili plitko fundirani
. A matori ker , Dunav , tiho teče i mudro ćuti. A Kako gradi se u njegovom dvorištu , tu se valjda i on nešto pita !
A tomamaona ? Pa njenu da pikažeś i ozidan klozet , on bi pao u analnoljubnin zanos prema AV , te mu speavo odu tom prilikom .
Knjiga iz naslova počinje otprilike pitanjem šta bi voleo da budeš kada bi mogao da biraš, u smislu besmrtnosti ili tako nešto i tip kaže medjunarodno tržište hartija od vrednosti. To je mehanizam prave kolonijalne kontrole. Neodgovorni otimači vlasti zadužuju u tet-a-tet dilovima čitavu zemlju kod onih koji kapital negde moraju da plasiraju i iz toga se nikada nije moguće izvući. Ovi to rade, kao da su zaseli na čelo kakve afričke kolonije...
Jasno mi je kad se kritikuje vlast, treba i još jače, ali mi je nejasno kada se kritikuje nešto novo napravljeno u našoj zemlji, zbog te sveobuhvatne kritike, ona ni nema težinu, kad sve ocrnimo, onda nam je sve crno. Mi nađemo mane i najboljem teniseru sveta svih vremena, šta dalje
Zaduzili se maksimalno, pola strpali u dzepove, drugu polovinu dali stranim firmama za izvodjenje. Pa kad se jos lokalci ugrade, ima da bude pravi Srbski kvalitet.
Pruga Šamac - Sarajevo dužine od oko 240 km sa 9 tunela, 17 mostova i preko 100 pratećih objekata i železničkih stanica izgrađena je 1947. godine takoreći ručnom snagom za manje od 8 meseci. Mi ovu brzu prugu NS-Bg od nekih 72 km sa ogromnom mehanizacijom gradimo vec 4 godine i još se ne vidi kraj radova.
Izučavaće na pravnom krađe,kako su uništili rimsko nalazište,šumu posekli,tri železničke stanice ukinuli radi " brze pruge" za razdalhinu od 70km,brze pruge se grade za razdaljine par storina km a ne za ovo gde inače stižeš za sat vremena,a to na prokop a ne u bg
Ucice se kako su se nepismeni sa kupljenim diplomama obogatili,oteli državnu imovinu,zaposlili rodbinu i s*ebali ono poslednje sto je još ostalo od Srbije.
Danyang–Kunshan Grand Bridge , je viadukt dugacak 169 km. E to ce se mozda proucavati na univerzitetima. A ovaj nas projekat ce se proucavati zbog toga sto ce doneti ogromne gubitke
vise se moze procitati ovde. https://www.021.rs/story/Info/Misljenja-i-intervjui/267747/Brza-pruga-Beograd-Novi-Sad-Subotica-Jurcanje-u-propast-vrednu-dve-milijarde-evra.html
Mozda na pravnom ili kriminalistickom...
Saznace se ko je pokupovao za male pare zemljiste oko trase, ne brinite. Necete se izvuci...Ni poligraf vas nece spasiti.
Nije dobro Ministar savladao poziciju Srbije u Evropi, mora da ponovi temu. Sto se tice tunela, neka pogleda kakve grade Norvezani, kroz stenovite masive, kroz more cevima, ispod mora ali i ispod fjordova sa sve kruznim tokom na tim dubinama, koje povezuju dva i vise tunela. To su komplikovani poduhvati a ne ovo politicko cudo kroz rastresitu.
Oce li i na katedri za arheologiju uciti kako je osakaceno i izrovano arheolosko nalaziste zbog kojega UNESCO najverovatnije nece prihvatiti Dunavski Limes u Srbiji?
Jovan25.04.2021 • 14:17
"...nešto što će se u narednom periodu izučavati na građevinskim fakultetima širom sveta.."
mogao bi ministar malo da izucava kako su Svajcarci premrezili Alpe jos sezdesetih godina proslog veka.
.........
Zeleznicki tunel Frejus, koji spaja Italiju i Francusku, dugacak 13,5 km, je Italija izgradila i pustila u saobracaj daleke 1871. godine i dan danas je u upotrebi!
Momirovicu, pokrij se usima i ne talasaj!
Svaka cast za brzu prugu!
Sto se tice izucavanja na fakultetima, prvo da savladaju rekonstrukciju bazena pa onda prelaze na stubice za zeleznicu.
Ministar MONA da pogleda geografsku kartu i shvati da potez izmedju BG i NS nije u istocnoj evropi ;)
Toliko je sposoban bar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Objavljen snimak završenog vijadukta i tunela kod Čortanovaca, "koji će se izučavati na fakultetima"
Autor: 021.rs
Novi Sad
•25.04.2021.
•13:05
Komentari 33
Keka
Zoki021
Imre.
cu cu voz
Мојне химен
Lee Man Chan
. A matori ker , Dunav , tiho teče i mudro ćuti. A Kako gradi se u njegovom dvorištu , tu se valjda i on nešto pita !
A tomamaona ? Pa njenu da pikažeś i ozidan klozet , on bi pao u analnoljubnin zanos prema AV , te mu speavo odu tom prilikom .
Boro Čorbo
Ivan
Lala NS
Jovan Ivanić
MarkoNS
Bojan
Krc
Naši eminentni stručnjaci birani preko stranke.
Džoni Vajsmiler
bezanija odavle
Cekamo papire za buducnost nasu.
karlo
ringišpil apsurda
Nema sve klimoglavci i sitne duše...
Ggg
Ivan
docice
Ime
Cvarkov i Torbica
Ivan
zoki
vise se moze procitati ovde. https://www.021.rs/story/Info/Misljenja-i-intervjui/267747/Brza-pruga-Beograd-Novi-Sad-Subotica-Jurcanje-u-propast-vrednu-dve-milijarde-evra.html
Syracuse
Saznace se ko je pokupovao za male pare zemljiste oko trase, ne brinite. Necete se izvuci...Ni poligraf vas nece spasiti.
Vladimir
Mitar
BojaNS
Olga
"...nešto što će se u narednom periodu izučavati na građevinskim fakultetima širom sveta.."
mogao bi ministar malo da izucava kako su Svajcarci premrezili Alpe jos sezdesetih godina proslog veka.
.........
Zeleznicki tunel Frejus, koji spaja Italiju i Francusku, dugacak 13,5 km, je Italija izgradila i pustila u saobracaj daleke 1871. godine i dan danas je u upotrebi!
Momirovicu, pokrij se usima i ne talasaj!
ozlojedjen
Jovan
mogao bi ministar malo da izucava kako su Svajcarci premrezili Alpe jos sezdesetih godina proslog veka.
NN
Stevan
Sto se tice izucavanja na fakultetima, prvo da savladaju rekonstrukciju bazena pa onda prelaze na stubice za zeleznicu.
Ministar MONA da pogleda geografsku kartu i shvati da potez izmedju BG i NS nije u istocnoj evropi ;)
Toliko je sposoban bar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H